Connect with us

ΚΡΗΤΗ

Το Ηράκλειο προχωρά στη Δημιουργία Οργανισμού Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού Ηρακλείου (DMMO)

Συνεδρίασε την περασμένη εβδομάδα με τηλεδιάσκεψη η Επιτροπή Τουρισμού και
Επιχειρηματικότητας του Δήμου Ηρακλείου.
Υπενθυμίζεται ότι η Επιτροπή λειτουργεί από το 2015 με προεδρεύοντα τον
Αντιδήμαρχο Τουρισμού του Δήμου Ηρακλείου και με τη συμμετοχή όλων των φορέων
που δραστηριοποιούνται γύρω από τον Τουρισμό στο Ηράκλειο (Επιμελητήρια,
Πανεπιστημιακά Ιδρύματα, Δημόσιοι φορείς, Ενώσεις και Σωματεία, επιχειρηματικοί
φορείς).
Στη συγκεκριμένη συνεδρίαση προήδρευσε ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού Γιώργος
Σισαμάκης και παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα της Α’ φάσης της έρευνας που
εκπονεί ο Δήμος σχετικά με το προφίλ των επισκεπτών του Ηρακλείου.
Παράλληλα συζητήθηκαν τα επόμενα βήματα που πρέπει να γίνουν για τη σύσταση και
λειτουργία Οργανισμού Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού Ηρακλείου
(Destination Management & Marketing Organization ή DMMO) λαμβάνοντας υπόψη το
νέο θεσμικό πλαίσιο που υπάρχει πλέον σύμφωνα με το νόμο 4875/2021 ο οποίος
ψηφίσθηκε τον περασμένο Δεκέμβριο. Μάλιστα με βάση τον συγκεκριμένο νόμο, ο
Αναπτυξιακός Οργανισμός Τοπικής Αυτοδιοίκησης «Ηράκλειο Μ.Α.Ε» που έχει ήδη
συσταθεί θα μπορούσε να αποτελέσει τον DMMO για το Ηράκλειο.
Ο κ. Σισαμάκης στην τοποθέτησή του ενημέρωσε για το θεσμικό πλαίσιο αλλά και τη
μοναδική ευκαιρία που έχει το Ηράκλειο, ένας ολοένα και αναπτυσσόμενος τουριστικός
προορισμός, να αξιοποιήσει τις χρηματοδοτικές ευκαιρίες που παρουσιάζονται στην
παρούσα συγκυρία με τους πόρους του ταμείου Ανάκαμψης, λέγοντας χαρακτηριστικά:
«Στο σχεδιασμό της στρατηγικής ενός τουριστικού προορισμού εμπλέκονται πολλαπλοί
φορείς -ιδιωτικός τομέας, κεντρική κυβέρνηση, τοπική αυτοδιοίκηση, φορείς
πολιτισμού, κοινωνία των πολιτών κ.λπ. – και η διαχείριση ενός προορισμού απαιτεί τη
συντονισμένη διαχείριση όλων για τη χάραξη της στρατηγικής αλλά και την υλοποίησή.
Αυτόν τον συντονιστικό ρόλο μπορεί να αναλάβει ο Οργανισμός Διαχείρισης και
Προώθησης Προορισμού Ηρακλείου (Destination Management & Marketing
Organization ή DMMO. Μόνο μέσα από συνεργασίες και συνέργειες, την ανάδειξη των
συγκριτικών μας πλεονεκτημάτων το Ηράκλειο θα μπορέσει να μπει στο χάρτη των
πετυχημένων τουριστικών προορισμών που διεκδικούν μερίδιο από τη βιώσιμη
τουριστική οικονομία όπως διαμορφώνεται διεθνές επίπεδο».
Στο ίδιο πνεύμα κινήθηκαν και οι εκπρόσωποι φορέων που συμμετείχαν και πήραν το
λόγο ( ο Πρόεδρος του ΤΕΕ/ΤΑΚ Γιώργος Ταβερναράκηςς, ο Διευθύνων Σύμβουλος
του ΟΛΗ Μηνάς Παπαδάκης, η Περιφερειακής Σύμβουλος υπεύθυνη για θέματα
Τουρισμού Γεωργία Μηλάκη, ο πρόεδρος του Γεωτεχνικού Επιμελητηρίου Αλέκος

Στεφανάκης, ο Αερολιμενάρχης Γιώργος Πλιάκας, ο εκπρόσωπος του Επιμελητηρίου
Ηρακλείου Παράσχος Τζόρβας, ο Προϊστάμενος της Περιφερειακής Υπηρεσίας ΕΟΤ
Αριστείδης Στεφανάκης, ο πρόεδρος του Παγκρήτιου Συλλόγου Διευθυντών
Ξενοδοχείων Γιώργος Σφακιανάκης, η υπεύθυνη Destination Marketing της Aegean
Έλλη Πολίτου, η Πρόεδρος του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού του
ΕΛΜΕΠΑ Ειρήνη Δήμου, οι εκπρόσωποι του πανεπιστημίου Κρήτης Κωνσταντίνος
Μανασάκης, του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Νεκτάριος Μωυσάκης, του Σωματείου
Ξεναγών Κρήτης και Σαντορίνης Βαγγέλης Παπανικολάου, του Εμπορικού Συλλόγου
Βασίλης Εφραίμογλου.)

Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

More in ΚΡΗΤΗ