Connect with us

ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΠΛΟΙΑ

Δέκα έξι χρόνια μετά: Και δεν υπάρχει το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη με Σποράδες, Κυκλάδες και Κρήτη

ΑΡΧΕΙΟ - PAROULA SARIKAVAZI PHOTOGRAPHY

Ας κάνουμε μια αναδρομή στο παρελθόν! Μου αρέσουν αυτά!

Αρκετά χρόνια νωρίτερα, οι Κυκλάδες μας είχαν σταθερή σύνδεση κάθε χρόνο με τη Θεσσαλονίκη και τη Κρήτη! Πολλά, ιστορικά και αγαπητά βαπόρια έχουν κάνει αυτό το δρομολόγιο!

Η γραμμή από τη Θεσσαλονίκη για την Κρήτη, μέσω Βόρειων Σποράδων και Κυκλάδων, είναι μια γραμμή-κορμός που για χρόνια παρέμεινε λησμονημένη από τις ακτοπλοϊκές εταιρείες.

Πρωτοξεκίνησε με τον «Κύδωνα» της ΑΝΕΚ στις αρχές της δεκαετίας του ’80 που πραγματοποιούσε το δρομολόγιο από τα Χανιά προς τη Θεσσαλονίκη.

Το 1989 τη γραμμή ανέλαβε το «Άνεμος» της Nomicos Lines που κατάφερε κυριολεκτικά να απογειώσει τη γραμμή.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΖΟΓΛΟΥ3 Μαΐου 2020  · 
F.B.ANEMOS NOMICOS LINES ΣΤΗ ΧΡΥΣΗ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΖΟΓΛΟΥ
3 Μαΐου 2020 ·
F.B.ANEMOS NOMICOS LINES ΣΤΗ ΧΡΥΣΗ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ.

Το πλοίο έγραψε μεγάλη ιστορία στη γραμμή αυτή.

Μετά την Nomicos Lines τη γραμμή ανάλαβαν οι Μινωϊκές Γραμμές με το «King Minos” αρχικά και το «Δαίδαλος» στη συνέχεια.

ΑΡΧΕΙΟ - PAROULA SARIKAVAZI PHOTOGRAPHY

ΑΡΧΕΙΟ – PAROULA SARIKAVAZI PHOTOGRAPHY

Εκείνη τη χρονιά είχαμε και το Δαίδαλος να κάνει δρομολόγια! Καραβάρες, χαιρόσουν να ταξιδεύεις!

Από το 1996 έως το 2005 οι Μινωϊκές Γραμμές πρόσφεραν υπέροχα ταξίδια με τα πλοία-κρουαζιερόπλοιά τους.

Στην γραμμή ταξίδεψαν ακόμα τα πλοία της GA Ferries, το «Μιλένα», το Νταλιάνα, το «Δημητρούλα».
Πολύς κόσμος ταξίδεψε με τα πλοία της γραμμής μέχρι το 2005-2006 όταν τα δρομολόγια σταμάτησαν.

ANTONIS LAZARIS - DIMITROULA

ANTONIS LAZARIS – DIMITROULA

Το Aqua blue το 2018 ήταν το πλοίο που έκανε τελευταίο δρομολόγιο  Θεσσαλονίκη με Σποράδες, Κυκλάδες και Κρήτη.

AQUA BLUE Angeliki S. Photography Heraclion Crete

AQUA BLUE Angeliki S. Photography Heraclion Crete

Πρόθεση επαναφοράς της γραμμής Θεσσαλονίκης – Σποράδων – Κυκλάδων – Κρήτης

Από 1η Νοεμβρίου 2024 έως και 31 Οκτωβρίου 2025. Η προθεσμία υποβολής προσφορών έληξε στις 30 Απριλίου 2024.

Μία εκ των προβλεπόμενων γραμμών η οποία έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον είναι αυτή Θεσσαλονίκης – Σποράδες – Κυκλάδες – Ηράκλειο ή Ρέθυμνο, με πλοίο ικανότητας 300 επιβατών το χειμώνα και 450 το καλοκαίρι, επιφάνεια φόρτωσης παντός τύπου οχημάτων από 600 τ.μ. και πάνω (τουλάχιστον τα 400 τ.μ. για φορτηγά), ολικό μήκος άνω των 100 μέτρων και κλίνες τουλάχιστον 50 επιβατών.

– οποιαδήποτε οικογένεια από βόρεια Ελλάδα θέλει να κατέβει Κρήτη διακοπές.

-οποίον ταξιδεύει Κρήτη με το αμάξι του.

-Φοιτητές από Κρήτη που σπουδάζουν στην συμπρωτεύουσα και το αντίθετο.

Ας ελπίσουμε να βρεθεί μια λύση σε αυτό το ιστορικό δρομολόγιο.

 

 

Γράφει η Αγγελική Σ. *Τα αγαπημένα μου πλοία

Με πληροφορίες – .theseanation.gr – Cyclades24 –

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

More in ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΠΛΟΙΑ