Το Αυτόφωρο Τριμελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης επέβαλε ποινή φυλάκισης 6 μηνών με τριετή αναστολή στην 37χρονη που άφησε την ενός έτους κόρη της μόνη της, στο σπίτι.
Το δικαστήριο την έκρινε ένοχη για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο.
Η ίδια δεν εμφανίστηκε στη δίκη και εκπροσωπήθηκε από πληρεξούσιο δικηγόρο.
Σύμφωνα με όσα ανέφερε η υπεράσπισή της, η 37χρονη – με καταγωγή από την Αλβανία – πήγε για ψώνια στο σούπερ μάρκετ και καθώς δεν είχε κάποιον να προσέξει το βρέφος όσο θα απουσίαζε, το άφησε μόνο του.
Γείτονες άκουσαν το βρέφος να κλαίει, οπότε κάλεσαν την Άμεση Δράση. Αστυνομικοί την περίμεναν έξω από το διαμέρισμα και μετά από είκοσι λεπτά εμφανίστηκε η 37χρονη. Τα πρώτα της λόγια, όταν την ρώτησαν πού είχε πάει, ήταν ότι πήγε να αγοράσει τσιγάρα, κατέθεσε στο δικαστήριο μάρτυρας αστυνομικός.
«Το μωρό διαπιστώθηκε ότι είναι καλά στην υγεία του» πρόσθεσε ο ίδιος.
ieidiseis.gr
Για άρθρα που αναδημοσιεύονται και αναγράφεται η πηγή τους δεν φέρουμε καμμία ευθύνη, καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΕΛΛΑΔΑ
Έκτακτο δελτίο καιρού
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Χτυπήθηκαν πλοία στα Στενά του Ορμούζ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Ιρανικό μαχητικό πάνω απο την Τεχεράνη
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Live blog kretenewsgr: Συνεχίζονται οι βομβαρδισμοί
ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΠΛΟΙΑ
ΝΕΑΡΧΟΣ Κ: Το νέο απόκτημα της Creta Cargo Lines στο Ηράκλειο
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Έφτασε στο Ηράκλειο το Άγιο Φως (εικόνες)