Τη σύμβαση με προϋπολογισμό 2,38 εκ. ευρώ για την υλοποίηση του οδικού έργου «Συντήρηση επαρχιακού δρόμου οδικού δικτύου Αγ. Θωμάς-Λαράνι-Λούρες-Πραιτώρια-Πύργος», υπέγραψε σήμερα ο Περιφερειάρχης Κρήτης, Σταύρος Αρναουτάκης.
Στη σημερινή υπογραφή της σύμβασης του έργου παρόντες ήταν, ο Δήμαρχος Γόρτυνας Λευτέρης Κοκολάκης, ο Αντιπεριφερειάρχης Ηρακλείου Νίκος Συριγωνάκης, ο Αντιπεριφερειάρχης Κρήτης Γιώργος Πιτσούλης, ο Αντιδήμαρχος τεχνικών έργων Στέλιος Μαυρίδης, και η αν. διευθύντρια συγκοινωνιακών έργων Π.Ε. Ηρακλείου Χαρά Τριαματάκη.

Το έργο θα υλοποιήσει η κατασκευαστική εταιρεία «Β.Κ.Μ. WORKS A.E.» και οι εργασίες που θα γίνουν αφορούν στις αναγκαίες άμεσες επεμβάσεις για την επισκευή και αποκατάσταση των προκληθεισών ζημιών στην επαρχιακή οδό «Άγ. Θωμάς-Λαράνι-Λούρες» του Δήμου Γόρτυνας που κηρύχθηκε σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης λόγω της θεομηνίας του Απριλίου του 2019.
Με το έργο αυτό θα αποκατασταθεί η ασφαλής κυκλοφορία των οχημάτων.

Για άρθρα που αναδημοσιεύονται και αναγράφεται η πηγή τους δεν φέρουμε καμμία ευθύνη, καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΕΛΛΑΔΑ
Έκτακτο δελτίο καιρού
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Χτυπήθηκαν πλοία στα Στενά του Ορμούζ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Ιρανικό μαχητικό πάνω απο την Τεχεράνη
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Live blog kretenewsgr: Συνεχίζονται οι βομβαρδισμοί
ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΠΛΟΙΑ
ΝΕΑΡΧΟΣ Κ: Το νέο απόκτημα της Creta Cargo Lines στο Ηράκλειο
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Έφτασε στο Ηράκλειο το Άγιο Φως (εικόνες)