Εθιμοτυπική συνάντηση με το νέο Διοικητή της Σχολής Εφέδρων Αξιωματικών
Πεζικού (ΣΕΑΠ) Ταξίαρχο Αντώνιο Πράγια είχε στο γραφείο του στη Λότζια το
πρωί της Πέμπτης 30 Μαρτίου ο Δήμαρχος Ηρακλείου Βασίλης Λαμπρινός.
Κατά την διάρκεια της συνάντησης που πραγματοποιήθηκε σε πολύ καλό κλίμα, ο
Δήμαρχος ευχήθηκε καλή και εποικοδομητική θητεία στον κ. Πράγια με αφορμή την
πρόσφατη ανάληψη των νέων καθηκόντων του.
Από την πλευρά του ο νέος Διοικητής ευχαρίστησε τον Δήμαρχο και εξέφρασε την
βεβαιότητα ότι η αγαστή συνεργασία που ήδη υπάρχει μεταξύ Δήμου και ΣΕΑΠ θα
συνεχιστεί.
Για άρθρα που αναδημοσιεύονται και αναγράφεται η πηγή τους δεν φέρουμε καμμία ευθύνη, καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιες στην Ελλάδα
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά στην Κόρινθο
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Διπλός σεισμός στήν Γαύδο, αισθητός σε ολη την Κρήτη
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Live blog kretenewsgr: Συνεχίζονται οι βομβαρδισμοί
ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΠΛΟΙΑ
ΝΕΑΡΧΟΣ Κ: Το νέο απόκτημα της Creta Cargo Lines στο Ηράκλειο
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Έφτασε στο Ηράκλειο το Άγιο Φως (εικόνες)