Connect with us

ΕΛΛΑΔΑ

Εννέα βραβεία για την Attica Group στα Tourism Awards 2022

Η Attica Group, μητρική εταιρεία των SUPERFAST FERRIES, BLUE STAR FERRIES και HELLENIC
SEAWAYS, με ιδιαίτερη ικανοποίηση ανακοινώνει τη βράβευσή της με 9 βραβεία στα Tourism
Awards 2022, που διοργανώθηκαν από τη Boussias Communications.

Στην τελετή απονομής που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 9 Μαΐου, η Attica Group βραβεύτηκε με 1
Platinum, 1 Gold, 4 Silver και 3 Bronze βραβεία.
 Platinum βραβείο στην κατηγορία “Sustainability & Covid-Safe Practices & Services” για την
προστασία των εργαζομένων και των επιβατών μας από την πανδημία Covid-19.
 Gold βραβείο στην κατηγορία “Travel Destinations – Tourist Attractions” και συγκεκριμένα
«Προγράμματα Επιβράβευσης – Loyalty Programs», για την καινοτομία σε επίπεδο υπηρεσιών
του Προγράμματος Πιστότητας Seasmiles της Attica Group.
 Silver βραβείο στην κατηγορία “Innovation” και συγκεκριμένα «Καινοτόμο μοντέλο λειτουργίας
ή παροχής υπηρεσίας» για τις σιδηροδρομικές κάρτες της Attica Group EURAIL & INTERRAIL
Greek Islands Pass που παρέχουν ευελιξία στους κατόχους τους, καθώς συνδυάζουν δύο
διαφορετικά μέσα μεταφοράς, τραίνο και πλοίο και από το ένα νησί στο άλλο (hop-on, hop-off)
με την επίδειξη μίας μόνο κάρτας, χωρίς επιπλέον οικονομική επιβάρυνση.
 Silver βραβείο στην κατηγορία “Branding/Media/Public Relations” και συγκεκριμένα “Content
marketing strategy” για την Παρουσίαση προορισμών & Ιδέες για Road Trips (ταξίδια με το
αυτοκίνητο) σε συνδυασμό με το πλοίο στη γραμμή Ελλάδα-Ιταλία με τη Superfast Ferries.
 Silver βραβείο στην κατηγορία “Digital Tourism & Technology” και συγκεκριμένα “Use of Virtual
reality//Augmented reality” για τη χρήση AI Chatbot για εξατομικευμένη εμπειρία εξυπηρέτησης
πελατών και δικτύου συνεργαζόμενων πρακτορείων.
 Silver βραβείο στην κατηγορία “Branding/Media/Public Relations” και συγκεκριμένα
«Ολοκληρωμένη επικοινωνιακή καμπάνια» για την καμπάνια της Blue Star Ferries.
 Bronze βραβείο στην κατηγορία “Digital Tourism & Technology” και συγκεκριμένα “Online
strategy” για τη διαδικτυακή στρατηγική της Blue Star Ferries μέσω ενός μεγάλου εύρους
διαδικτυακών καναλιών.
 Bronze βραβείο στην κατηγορία “Sustainability & Covid-Safe Practices & Services” και
συγκεκριμένα «Πρωτοβουλίες για την προστασία του περιβάλλοντος/ Ευαισθητοποίηση του
κοινού/Παρακολούθηση περιβαλλοντικών δεικτών» για τη διοργάνωση του “Bluestarino
Festival”, του 1 ου Νομαδικού Παιδικού Φεστιβάλ στο Αιγαίο.
 Bronze βραβείο στην κατηγορία “Use of Virtual reality//Augmented reality” και συγκεκριμένα
“Social media presence” για την παρουσία της Ηellenic Seaways στα κοινωνικά δίκτυα.

H Attica Group δραστηριοποιείται στην επιβατηγό ναυτιλία μέσω των SUPERFAST FERRIES, BLUE
STAR FERRIES, HELLENIC SEAWAYS και AFRICA MOROCCO LINK με συνολικά 32 πλοία που
προσφέρουν σύγχρονες, υψηλού επιπέδου μεταφορικές υπηρεσίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Τα
πλοία του στόλου της ταξιδεύουν σε 4 χώρες, σε 60 μοναδικούς προορισμούς, προσεγγίζοντας 71
λιμάνια, μεταφέροντας πάνω από 7 εκατ. επιβάτες, 1 εκατ. Ι.Χ. οχήματα και 400.000 φορτηγά
αυτοκίνητα ετησίως.

Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

More in ΕΛΛΑΔΑ