Το εκλογικό της δικαίωμα άσκησε λίγο μετά τις 11 το πρωί, στο σχολείο που αγάπησε, από όπου αποφοίτησε, η υποψήφια Δήμαρχος, Μαρία Καναβάκη, όπως άλλωστε κάνει σε κάθε εκλογική αναμέτρηση.


Η επικεφαλής της παράταξης “Ηράκλειο Για Σένα” μετέβη στο 3ο Λύκειο Ηρακλείου όπου και ψήφισε, συνοδευόμενη από υποψήφιους του συνδυασμού της.


Χαμογελαστή και χαλαρή, ανέφερε σε δήλωσή της:
“Από εδώ, από το σχολείο μου, το 3ο Λύκειο, κοιτάζω στα μάτια τις Ηρακλειώτισσες και τους Ηρακλειώτες και στέλνουμε το πιο ελεύθερο, το πιο καθαρό, το πιο δυνατό μήνυμα για την πόλη μας! Ηράκλειο Για Σένα!”


creta24.gr/
Για άρθρα που αναδημοσιεύονται και αναγράφεται η πηγή τους δεν φέρουμε καμμία ευθύνη, καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Η υπομονή έχει και τα όριά της!
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιές στην Ελλάδα
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Μετα την Προσάραξη βρίσκεται εν πλω για την Σούδα
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Μεγάλη φωτιά στον Αη Γιάννη Χωστό στο Ηράκλειο
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Μανδουρο για τον σεισμό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Σεισμος στηη Σητεία
ΕΛΛΑΔΑ
Δυο φωτιές στην Αττική
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιές στην Ελλάδα
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Live blog kretenewsgr: Συνεχίζονται οι βομβαρδισμοί
ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΠΛΟΙΑ
ΝΕΑΡΧΟΣ Κ: Το νέο απόκτημα της Creta Cargo Lines στο Ηράκλειο
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Έφτασε στο Ηράκλειο το Άγιο Φως (εικόνες)