Βάνδαλοι “χτύπησαν” για ακόμη μία φορά στο Ηράκλειο. Αυτή τη φορά στόχος τους ήταν ο τάφος του μεγάλου Νίκου Καζαντζάκη στο Μαρτινέγκο.
Χθες το βράδυ, κάποιοι ασυνείδητοι, έσπασαν τον ξύλινο σταυρό που βρίσκεται μπροστά στην πασίγνωστη επιγραφή “δεν ελπίζω τίποτα, δεν φοβάμαι τίποτα είμαι λέφτερος”
Η φωτογραφία που δημοσίευσε στην προσωπική του σελίδα στο facebook ο συγγραφέας Πάνος Σταθόγιαννης, κάνει τον γύρο του διαδικτύου, σκορπώντας οργή αλλά και θλίψη.

(ο τάφος μετά το χτύπημα των βανδάλων)

(ο τάφος όπως ήταν πριν)
Τί δήλωσε η αντιδήμαρχος Πολιτισμού
Το ekriti επικοινώνησε με την αντιδήμαρχο Πολιτισμού του Δήμου Ηρακλείου Αριστέα Πλεύρη, η οποία επιβεβαίωσε το γεγονός, λέγοντας ότι ο Δήμος θα προχωρήσει άμεσα στην αποκατάσταση του σταυρού. Παράλληλα εξέφρασε την αγανάκτησή της για την παντελή, όπως είπε, έλλειψη σεβασμού κάποιων στα μνημεία της πόλης. ekriti.gr
Για άρθρα που αναδημοσιεύονται και αναγράφεται η πηγή τους δεν φέρουμε καμμία ευθύνη, καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιες στην Ελλάδα
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά στην Κόρινθο
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Διπλός σεισμός στήν Γαύδο, αισθητός σε ολη την Κρήτη
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Live blog kretenewsgr: Συνεχίζονται οι βομβαρδισμοί
ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΠΛΟΙΑ
ΝΕΑΡΧΟΣ Κ: Το νέο απόκτημα της Creta Cargo Lines στο Ηράκλειο
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Έφτασε στο Ηράκλειο το Άγιο Φως (εικόνες)