Διαδοχικές συναντήσεις για την προώθηση έργων-υποδομών και ανάπτυξης στη Κρήτη είχε σήμερα στην Αθήνα ο Περιφερειάρχης Σταύρος Αρναουτάκης σε συναντήσεις του στα Υπουργεία Υποδομών και Αγροτικής Ανάπτυξης.
Ειδικότερα ο κ. Αρναουτάκης είχε συνάντηση με τον Υφυπουργό αρμόδιο για τις υποδομές Γιώργο Καραγιάννη και τη Γενική Γραμματέα Μαρία-Έλλη Γεράρδη με τους οποίους εξετάστηκε η πορεία των έργων στο νησί όπως επίσης θέματα χρηματοδοτήσεων από το ΕΣΠΑ.
Εξάλλου ο Περιφερειάρχης σε συνάντηση στο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων με τον Γενικό Γραμματέα Δημήτριο Παπαγιαννίδη συζήτησε θέματα που αφορούν τα αρδευτικά-εγγειοβελτιωτικά έργα στο νησί.
Για άρθρα που αναδημοσιεύονται και αναγράφεται η πηγή τους δεν φέρουμε καμμία ευθύνη, καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Η υπομονή έχει και τα όριά της!
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιές στην Ελλάδα
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Μετα την Προσάραξη βρίσκεται εν πλω για την Σούδα
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Μεγάλη φωτιά στον Αη Γιάννη Χωστό στο Ηράκλειο
ΕΛΛΑΔΑ
Δυο φωτιές στην Αττική
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιές στην Ελλάδα
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Live blog kretenewsgr: Συνεχίζονται οι βομβαρδισμοί
ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΠΛΟΙΑ
ΝΕΑΡΧΟΣ Κ: Το νέο απόκτημα της Creta Cargo Lines στο Ηράκλειο
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Έφτασε στο Ηράκλειο το Άγιο Φως (εικόνες)