Το λιμάνι του Βόλου, επισκέφτηκε την Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου, κλιμάκιο του ΟΣΕ και μελετητών, αποτελούμενο από τον Κωνσταντίνο Μουρουδέλη, Διευθυντή Διεύθυνσης Στρατηγικού Σχεδιασμού κι Ανάπτυξης του ΟΣΕ και από πλευράς της μελετητικής εταιρείας ADT OMEGA ο Διευθύνων Σύμβουλος, Χαράλαμπος Ανδρικόπουλος κι ο μελετητής, Κωνσταντίνος Χαβδούλας.
Η μελετητική εταιρεία έχει αναλάβει για λογαριασμό του ΟΣΕ, την σύνταξη της μελέτης για τη σύνδεση κι ανάπτυξη του σιδηροδρομικού δικτύου εντός χερσαίας ζώνης λιμένα Βόλου και τη σύνδεσή του με το δίκτυο του ΟΣΕ. Σύμφωνα με το έργο, θα αναπτυχθεί σιδηροδρομικό δίκτυο στην ανατολική και δυτική πλευρά του προβλήτα Νο1, στον προβλήτα Νο2, ενώ στον προβλήτα Νο3 το δίκτυο θα αναπτυχθεί στην περιοχή διακίνησης παλαιοσιδήρου – scrap και θα υπάρξει πρόβλεψη για την επέκτασή του στον τρίτο προβλήτα, όταν αυτός ολοκληρωθεί.
Τα στελέχη, συνοδευόμενα από τον Διευθυντή Τεχνικών Υπηρεσιών του Οργανισμού Λιμένος Βόλου, Θωμά Σπάχο, επισκέφτηκαν τους χώρους και τους προβλήτες στον εμπορικό λιμένα, προκειμένου να κάνουν αυτοψία και να καταγράψουν την υφιστάμενη υποδομή.
Μέχρι τέλος της Άνοιξης, αναμένεται να παραδοθεί από τους μελετητές στον Οργανισμό Λιμένος Βόλου, η μελέτη και τα τεύχη δημοπράτησης για την ανάπτυξη του σιδηροδρομικού δικτύου εντός χερσαίας ζώνης λιμένος, για την οποία θα αναζητήσει στη συνέχεια ο ΟΛΒ χρηματοδότηση για την εκτέλεση, καθώς και η μελέτη για τη σιδηροδρομική σύνδεση του λιμένος με το δίκτυο του ΟΣΕ, έργο που θα χρηματοδοτήσει ο ΟΣΕ.
Με την υλοποίηση της σιδηροδρομικής σύνδεσης εντός χερσαίας ζώνης και σύνδεσης με το δίκτυο του ΟΣΕ, ικανοποιείται ένα πάγιο αίτημα όχι μόνο του λιμένος αλλά και της τοπικής κοινωνίας. Παράλληλα, αποτελεί ένα ισχυρό πλεονέκτημα για την ανάπτυξη του λιμανιού, καθώς και για την εμπορική του δραστηριότητα, ενώ θα αυξηθεί σημαντικά η αξία του ενόψει και της ιδιωτικοποίησής του.
στο ertnews.gr