Δεν έχουν τέλος τα περιστατικά τηλεφωνικής απάτης σε ανυποψίαστους πολίτες με σκοπό να αποσπάσουν χρήματα από τραπεζικούς λογαριασμούς.
Αυτή τη φορά, θύμα των επιτήδειων έπεσε μια ιδιοκτήτρια καταστήματος στα Χανιά, η οποία όπως αναφέρει στο zarpanews.gr, έλαβε τηλεφώνημα, από κάποιον που της είπε πως δουλεύει στο λογιστικό γραφείο, με το οποίο συνεργάζεται.
«Μου απευθύνθηκε με το μικρό μου όνομα και μου μιλούσε στον ενικό. Αυτό με παραξένεψε πολύ, εγώ ήξερα τα παιδιά που δουλεύουν στο λογιστικό γραφείο και μάλιστα έχουν συγκεκριμένο τρόπο που μου μιλάνε»
Όπως καταγγέλλει η ίδια της είπε ότι δικαιούται κι εκείνη το επίδομα ρεύματος, για το οποίο έχει ανοίξει η πλατφόρμα.
Η Χανιώτισσα όμως, ήταν ενημερωμένη για τη διαδικασία την οποία πρέπει να ακολουθήσει: «Ξέρω ότι αυτό μπορούμε να το κάνουμε και μόνοι μας. Δεν χρειάζεται λογιστή. Επίσης ανοίγει σύμφωνα με τον αριθμό του ΑΦΜ, για εμένα δεν έχει ανοίξει ακόμα»
Σκεπτόμενη λοιπόν αυτά, και γνωρίζοντας ότι πολλές φορές έχουν συμβεί αντίστοιχα περιστατικά με σκοπό την εξαπάτηση ανυποψίαστων πολιτών, ενημέρωσε τον κύριο με τον οποίο συνομιλούσε στην άλλη άκρη της γραμμής, πως το πρωί θα μιλήσει η ίδια με το λογιστή της.
Μάλιστα, όπως αναφέρει γνώριζε ότι στο λογιστικό γραφείο με το οποίο συνεργάζεται, δεν υπάρχει υπάλληλος με αυτό το όνομα το οποίο της συστήθηκε. Όταν δε, του ανέφερε πως έχει ενημερωθεί για περιστατικά απάτης που συμβαίνουν κατά καιρούς, έλαβε απίστευτες ύβρεις από τον απατεώνα.
«Όταν του είπα πως θέλω να μιλήσω με το λογιστή μου, μού λέει με περίεργο ύφος “γιατί εμένα δε με εμπιστεύεσαι;”, του είπα πως δεν μου αρέσει ο τρόπος με τον οποίο μου μιλάει, και άρχισε να με βρίζει», σημειώνει χαρακτηριστικά.
Η ίδια, ήταν τυχερή και δεν έπεσε θύμα του επιτήδειου, θέλησε όμως να δημοσιοποιήσει το περιστατικό, ώστε ο επόμενος που θα λάβει τέτοια κλήση να είναι προσεκτικός και να μην πέσει θύμα κάποιου απατεώνα.