Connect with us

MEDIA

Μουσική Περιπολία: Παγκόσμια ημέρα ραδιοφώνου 13 Φλεβάρη – Χρόνια πολλά σε όλα τα ραδιόφωνα της γης, τους παραγωγούς

Παγκόσμια ημέρα ραδιοφώνου σήμερα και θέλω να πω χρόνια πολλά σε όλα τα ραδιόφωνα της γης, τους παραγωγούς αλλά πάνω από όλα τους ακροατές, που δίνετε δύναμη και ψυχή στο ραδιόφωνο!!

Το ραδιόφωνο είναι ζωντανό, αληθινό, γεμάτο συναισθήματα και φωνές που ενώνουν. Και τι πιο αληθινό από την άποψη των παιδιών;

Μια εκπομπή γεμάτη αυθορμητισμό, ειλικρίνεια και τη φρέσκια ματιά της νέας γενιάς, που βλέπει το ραδιόφωνο μέσα από τη δική της οπτική.

Το ραδιόφωνο είναι η καλόβολη παρέα στο δωμάτιο, όταν είσαι μόνος και προσαρμόζεται στην κυκλοθυμία σου, στα πάνω σου και στα κάτω σου, είναι η μουσική και τα λόγια που επιλέγεις να ακούσεις.

Ας τιμήσουμε τους ανθρώπους που με τις φωνές τους, τις μουσικές τους και τις ιστορίες τους, κρατούν ζωντανή τη φλόγα του ραδιοφώνου, αυτό το μαγικό κουτί που χωράει όλο τον κόσμο!
Χρόνια πολλά στο ραδιόφωνο και σε όλους εμάς που το αγαπάμε!
Γράφει για την σημερινή,  η αγαπημένη μας ραδιοφωνική παραγωγός :
Παγκόσμια ημέρα ραδιοφώνου, και ακόμα θυμάμαι το τράκ της πρώτης εκπομπής (ο Θεός να την κάνει). Παράξενη η αίσθηση να ακούς τον εαυτό σου να σπικάρει, η σχέση με το μικρόφωνο πήρε άλλη διάσταση ωστόσο.. ερωτική θα έλεγα. 2008 _ 2025 πολλά χρόνια ραδιόφωνο, ο δικός μου τρόπος να εκφράζομαι, να κάνω ψυχοθεραπεία, να συγκινούμαι και νιώθω εξαιρετικά τυχερή και ευτυχισμένη που είμαι μέρος του πιο όμορφου μέσου επικοινωνίας! Από ένα μικρόφωνο, ταξιδεύει η φωνή μου παντού, το Ραδιόφωνο παραμένει και στις μέρες μας μια αξιόπιστη πηγή πληροφοριών και ψυχαγωγίας που μπορεί να προσεγγίσει εκατομμύρια ανθρώπους.
Tο ραδιόφωνο ο έρωτας μου… Και όσοι δουλεύουμε σε αυτό το υπέροχο μέσο, γνωρίζουμε την αξία του. Άλλωστε το Ραδιόφωνο μεγάλωσε γενιές και γενιές.. Γι’ αυτό μένουμε συντονισμένοι στην Μεγάλη μας Αγάπη !
Για την ιστορία πάντως:
Η Παγκόσμια Ημέρα Ραδιοφώνου καθιερώθηκε με απόφαση της UNESCO στις 29 Σεπτεμβρίου 2011, έπειτα από πρόταση της Ισπανικής Ακαδημίας Ραδιοφώνου.
ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΠΟΛΛΑ ΛΟΙΠΟΝ!
Α.Σ. 13.2.25
Ας αναγνωρίσουμε τη δύναμη του ραδιοφώνου για την προώθηση του διαλόγου, της ανοχής και της ειρήνης» αναφέρει σε μήνυμά του ο γενικός γραμματέας του ΟΗΕ Αντόνιο Γκουτέρες.
Σήμερα είναι η Παγκόσμια Ημέρα Ραδιοφώνου και το γιορτάζουμε εννοείται.
Πολύ σωστά στο μήνυμά του ο Αντόνιο Γκουτέρες τονίζει πως «ακόμη και στο σημερινό κόσμο των ψηφιακών επικοινωνιών, το ραδιόφωνο φτάνει σε περισσότερους ανθρώπους από οποιαδήποτε άλλη πλατφόρμα MME». Το ραδιόφωνο μπορεί να δημιουργήσει μια κοινότητα, υπογραμμίζει ο γενικός γραμματέας του ΟΗΕ και σημειώνει πως είναι ένας ζωτικής σημασίας τρόπος ενημέρωσης, επανένταξης και ενδυνάμωσης των ανθρώπων που έχουν πληγεί από τον πόλεμο.
Σημειώστε πως στις 13 Φεβρουαρίου 1946 λειτούργησε για πρώτη φορά το Ραδιόφωνο του ΟΗΕ.
Συντονιστείτε και ακούστε την εκπομπή την Πέμπτη στις 22 :00 στον Κρήτη ράδιο Μελβούρνης αλλά και μέσα από τα social του σταθμού στο Facebook και Instagram.

 

Για άρθρα που αναδημοσιεύονται και αναγράφεται η πηγή τους δεν φέρουμε καμμία ευθύνη, καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

More in MEDIA