Connect with us

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Στα μωβ η Λότζια για την Παγκόσμια Ημέρα Επιληψίας

Στα μωβ η Λότζια για την Παγκόσμια Ημέρα Επιληψίας

Στα μωβ φωτίστηκε απόψε το Δημαρχείο Ηρακλείου, τιμώντας την Παγκόσμια Ημέρα Επιληψίας, η οποία έχει καθιερωθεί τη δεύτερη Δευτέρα του Φεβρουαρίου.

Η φωταγώγηση της Λότζιας αποτελεί μια συμβολική δράση ευαισθητοποίησης, με στόχο την ενημέρωση του κοινού για τη νευρολογική αυτή πάθηση που επηρεάζει εκατομμύρια ανθρώπους παγκοσμίως.

Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία εντάσσεται στις διεθνείς δράσεις για τη στήριξη των ατόμων με επιληψία και την καταπολέμηση των προκαταλήψεων που περιβάλλουν την ασθένεια.

Για άρθρα που αναδημοσιεύονται και αναγράφεται η πηγή τους δεν φέρουμε καμμία ευθύνη, καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

More in ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ