Πηγαίνοντας για περπάτημα στον μόλο σήμερα, 23/12/2024 το μεσημέρι βρέθηκα μπροστά στο θέαμα ενός ανθρώπου που με το ηλεκτρικό αναπηρικό του όχημα προσπάθησε να χαρεί τη βόλτα του στον ήλιο όπως όλοι εμείς. Όμως αυτοί που έκλεισαν την πρόσβαση στον μόλο με καινούργια κάγκελα δεν τα σκέφτηκαν καλά τα πράγματα. Ο πεζός περνάει, το καρότσι δεν περνάει.
Έπρεπε ο άνθρωπος να πάρει το τηλέφωνο που αναγράφεται στο κουβούκλιο, να περιμένει να έρθει ο υπέυθυνος σεκιουριτάς να του ανοίξει, να ξανακλειδώσει και να φύγει. Κι όταν το καροτσάκι ήθελε να βγει από τον μόλο, έπρεπε ο άνθρωπος πάλι να πάρει τηλέφωνο, να περιμένει τον σεκιουριτά να έρθει να του ξανα- ανοίξει, να βγει και να ξανακλειδώσει.
Μα είναι σωστά πράγματα αυτά; Δηλαδή δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι τα ίδια δικαιώματα; Μήπως κάποιοι έπρεπε να ντρέπονται; Ή μήπως ισχύει αυτό που φημολογείται, ότι ο μόλος ανήκει πια στον Γκριμάλντι και θα κλείσει για όλους;
Από την ομάδα Ηράκλειο κοασειμοδια πόλη
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Μετα την Προσάραξη βρίσκεται εν πλω για την Σούδα
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Μεγάλη φωτιά στον Αη Γιάννη Χωστό στο Ηράκλειο
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Μανδουρο για τον σεισμό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Σεισμος στηη Σητεία
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Διπλός σεισμος στην Βενεζουέλα
ΕΛΛΑΔΑ
Δυο φωτιές στην Αττική
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Live blog kretenewsgr: Συνεχίζονται οι βομβαρδισμοί
ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΠΛΟΙΑ
ΝΕΑΡΧΟΣ Κ: Το νέο απόκτημα της Creta Cargo Lines στο Ηράκλειο
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Έφτασε στο Ηράκλειο το Άγιο Φως (εικόνες)