Πήρε βραβείο το Ηράκλειο… Μάλλον δεν έχουν δει το γκαζόν στο λιμάνι του Ηρακλείου. Που από της 4 Νοεμβρίου ανήκει στο Δήμο Ηρακλείου!
Η άγρια πανίδα και χλωρίδα της πόλης του Ηρακλείου.
Πραγματικά, πιστεύω ότι το μικρότερο πρόβλημα σε αυτήν την πόλη είναι αυτό το γκαζόν!
Που είναι και όμορφο διότι είναι μια πρασινάδα αφημένη στην τύχη της.
Ας μην θέλουμε να τα φέρουμε όλα στο περιορισμένο πλαίσιο του συνηθισμένου.
Άσε που είναι και ένα από τα τελευταία δείγματα πρασίνου στην πόλη μας!
Αν βάζαμε λίγο χιούμορ… Θα γράφαμε μια ταμπέλα “Ζητείται επιγόντως κοπάδι με πρόβατά να κουρέψουν ήθελα να πω να βοσκήσουν το γρασίδι, στο λιμάνι του Ηρακλείου”
Πέρα από την πλάκα είναι πολύ καλή ιδέα
Related TopicsFeaturedΓρασίδι στο Μέγαρο φυτακηΔήμος Ηρακλείου
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Μεγάλη φωτιά στον Αη Γιάννη Χωστό στο Ηράκλειο
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Μανδουρο για τον σεισμό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Σεισμος στηη Σητεία
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Διπλός σεισμος στην Βενεζουέλα
ΕΛΛΑΔΑ
Δυο φωτιές στην Αττική
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Live blog kretenewsgr: Συνεχίζονται οι βομβαρδισμοί
ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΠΛΟΙΑ
ΝΕΑΡΧΟΣ Κ: Το νέο απόκτημα της Creta Cargo Lines στο Ηράκλειο
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Έφτασε στο Ηράκλειο το Άγιο Φως (εικόνες)