Υπεγράφη σήμερα μεταξύ του Δημάρχου Σητείας κ Γιώργου Ζερβάκη και του κ Παναγιώτη Ακουμιανάκη, εκπροσώπου της «ΑΚΜΗ ΤΕΧΝΙΚΗ Α.Ε», η σύμβαση του έργου «Ανάπλαση Κεντρικής Οδού Οικισμού Αχλαδίων» προϋπολογισμού 258.786,41 ευρω.
Το έργο αφορά ανάπλαση των κεντρικών οδών του οικισμού συνολικής επιφάνειας 2100τ.μ., με πλακοστρώσεις και δενδροφύτευση και έρχεται να συμπληρώσει την τεχνική παρέμβαση της ΔΕΥΑΣ η οποία προηγήθηκε, διαμορφώνοντας ολοκληρωμένη και αναγκαία αισθητική και πρακτική αναβάθμιση.
Ο Δήμαρχος Σητείας, παρουσία του αντιδημάρχου Τεχνικών Υπηρεσιών κ Στέλιου Σπυριδάκη, του Προϊσταμένου της Τεχνικής Υπηρεσίας κ Νίκου Τσουκνάκη αλλά και του
Για άρθρα που αναδημοσιεύονται και αναγράφεται η πηγή τους δεν φέρουμε καμμία ευθύνη, καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Μεγάλη φωτιά στον Αη Γιάννη Χωστό στο Ηράκλειο
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Μανδουρο για τον σεισμό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Σεισμος στηη Σητεία
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Διπλός σεισμος στην Βενεζουέλα
ΕΛΛΑΔΑ
Δυο φωτιές στην Αττική
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Live blog kretenewsgr: Συνεχίζονται οι βομβαρδισμοί
ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΠΛΟΙΑ
ΝΕΑΡΧΟΣ Κ: Το νέο απόκτημα της Creta Cargo Lines στο Ηράκλειο
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Έφτασε στο Ηράκλειο το Άγιο Φως (εικόνες)