Σχόλιο του Γραφείου Τύπου για την ανακοίνωση του τιμοκαταλόγου των απογευματινών χειρουργείων στο ΕΣΥ.
Ο “τιμοκατάλογος” για τα επί πληρωμή απογευματινά χειρουργεία στο ΕΣΥ, που ανακοίνωσε σήμερα περιχαρής ο υπουργός Υγείας Άδ. Γεωργιάδης, αποτυπώνει με τον πιο κυνικό τρόπο τι σημαίνει για τους ασθενείς και όλον τον λαό η εμπορευματοποίηση της υγείας, την οποία έχουν προωθήσει βήμα-βήμα όλες οι κυβερνήσεις διαχρονικά και απογειώνει η σημερινή κυβέρνηση της ΝΔ.
Φτάνουν στο σημείο να βάζουν ταρίφα στην κάθε επέμβαση, νομιμοποιώντας το “φακελάκι” και ωθώντας τον ασθενή να πληρώνει υπέρογκα ποσά, ώστε να μην περιμένει ολόκληρους μήνες.
Αυτό το αίσχος δεν πρέπει να γίνει αποδεκτό από κανέναν! Τώρα πρέπει να δυναμώσει ο αγώνας για αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν υγεία για όλον τον λαό και για πραγματική ενίσχυση του ΕΣΥ. Το ΚΚΕ στηρίζει με όλες του τις δυνάμεις την πανυγειονομική απεργία την Πέμπτη 22 Φλεβάρη.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Μεγάλη φωτιά στον Αη Γιάννη Χωστό στο Ηράκλειο
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Μανδουρο για τον σεισμό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Σεισμος στηη Σητεία
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Διπλός σεισμος στην Βενεζουέλα
ΕΛΛΑΔΑ
Δυο φωτιές στην Αττική
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Live blog kretenewsgr: Συνεχίζονται οι βομβαρδισμοί
ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΠΛΟΙΑ
ΝΕΑΡΧΟΣ Κ: Το νέο απόκτημα της Creta Cargo Lines στο Ηράκλειο
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Έφτασε στο Ηράκλειο το Άγιο Φως (εικόνες)