Connect with us

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Ευθύμης Δουβής: «14 χρονια σε έναν Άγιο τόπο, που δηλώνω κατ’ επιλογή κρητικός»

Τα δάκρυα συγκίνησης, σε μια βραδιά που διοργάνωσε ΌΛΗ ως αποχαιρετισμό στον Κεντρικό Λιμενάρχη Ηρακλείου κ. Ευθύμη Δουβή.

Στις 6 Φεβρουαρίου αναχωρεί για το Προξενικό Λιμεναρχείο του Ρόττερνταμ της Ολλανδίας ως Ακόλουθος.

Τα συγκινητικά λόγια του κ. Δουβή:

«Ποτέ δεν περίμενα στη ζωή μου ότι θα ζήσω μια τέτοια στιγμή. Σας ευχαριστώ από καρδιάς. Είναι ένα περίεργο συναίσθημα. Δεν μπορώ να καταλάβω αν είναι χαρά ή λύπη. Εύχομαι όμως να σας αξιώσει ο Θεός να το ζήσετε όλοι σας. Αμέτρητες οι στιγμές σε αυτά τα 14 χρόνια που είμαι σε αυτόν τον Άγιο τόπο και που κατ’ επιλογήν μέχρι να ζω δηλώνω Ηρακλειώτης και κρητικός. Έχω ζήσει τα πιο όμορφα χρόνια της ζωής μου αλλά και τα πιο δύσκολα. Όμως οι δυσκολίες μας φέρνουν πιο κοντά.» Υπήρξε στιγμή όταν μιλούσε και κόμπιαζε η φωνή του, τα μάτια του βούρκωναν.

Υ.Γ.

Πολλά και θερμά συγχαρητήρια στον Άνθρωπο, πρωτίστως (γιατί από ‘κει ξεκινούν όλα), στον άρτιο Αξιωματικό και άψογο Οικογενειάρχη κ. Δουβή, που με ήθος, αρχές, αξιοσύνη, σωφροσύνη, παιδεία και μόρφωση ηγήθηκε τόσα χρόνια με επιτυχία του Κεντρικού Λιμεναρχείου Ηρακλείου!!! Καλή συνέχεια στο έργο σας Κε Λιμενάρχα.

Ρεπορτάζ: Αγγελική Σαρικαβάζη (Τα αγαπημένα μου πλοία)

Πηγη: myfavoriteshipsgr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

More in ΝΑΥΤΙΛΙΑ