Επιστολή στον πρόεδρο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ
Συγχαρητήρια επιστολή προς τον πρόεδρο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, Γιάννη Δανδάλη απέστειλε η βουλευτής Ηρακλείου ΠΑΣΟΚ, Ελένη Βατσινά, με αφορμή την άνοδο του ΟΦΗ στη Volley League ανδρών.
Η επιστολή
Αγαπητέ κ.Πρόεδρε,
Θερμά συγχαρητήρια σε εσάς, όλη τη Διοίκηση, τα στελέχη, τους προπονητές, φυσικά τους παίκτες, αλλά και όλους τους φανερούς και αφανείς συντελεστές αυτής της μεγάλης επιτυχίας!
Η επάνοδος του ΟΦΗ στη Volley League ανδρών, μετά από έναν συγκλονιστικό αγώνα ήρθε ως επιστέγασμα αδιάκοπων προσπαθειών και ως αποτέλεσμα μιας “συνταγής” που αποδείχθηκε καταλυτική! Το ταλέντο, η ομαδικότητα, η οργανωμένη προπονητική καθοδήγηση και η προσήλωση στο στόχο έφεραν αυτή τη μεγάλη επιτυχία για την ομάδα!
Μέσα σε ένα έτος η ομάδα επέστρεψε στα “μεγάλα σαλόνια” του ελληνικού βόλεϊ, εκεί όπου είναι η θέση της!
Είναι μια μεγάλη στιγμή για τον Κρητικό Αθλητισμό και είμαστε όλοι βαθιά υπερήφανοι! Εύχομαι κάθε επιτυχία στο εξής, με τη βεβαιότητα ότι η λαμπρή πορεία της ομάδας θα συνεχιστεί!
Για άρθρα που αναδημοσιεύονται και αναγράφεται η πηγή τους δεν φέρουμε καμμία ευθύνη, καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιες στην Ελλάδα
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά στην Κόρινθο
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Διπλός σεισμός στήν Γαύδο, αισθητός σε ολη την Κρήτη
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Live blog kretenewsgr: Συνεχίζονται οι βομβαρδισμοί
ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΠΛΟΙΑ
ΝΕΑΡΧΟΣ Κ: Το νέο απόκτημα της Creta Cargo Lines στο Ηράκλειο
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Έφτασε στο Ηράκλειο το Άγιο Φως (εικόνες)