Το σπαρακτικό γράμμα που τοποθέτησε ένας απελπισμένος άνθρωπος στο ρολόι της ΔΕΗ θα συγκινήσει ακόμη και τους πιο άπονους.
Συγκεκριμένα, το σημείωμα άφησε ο κάτοικος στο ρολόι της ΔΕΗ, προκειμένου να το δει ο εργαζόμενος που είχε πάει να το αποσυνδέσει και να μην προχωρήσει στην πράξη αυτή.
Το σπαρακτικό γράμμα στη ΔΕΗ: «Μην κόβεις το ρεύμα, έχω άρρωστο»
Ο κάτοικος είναι φανερό πως βρίσκεται σε απόγνωση, έχοντας από τη μία οικονομικές δυσκολίες και από την άλλη, να φροντίσει έναν άρρωστο άνθρωπο.
Γι’ αυτό ζήτησε να μην του κόψουν το ρεύμα, καθώς έχει επικοινωνήσει με τη ΔΕΗ, ώστε να προχωρήσει σε διακανονισμό.
Όπως αναφέρει στο σημείωμα, που μετέδωσε το Open: «Σε παρακαλώ πολύ, έχω άρρωστο άνθρωπο, μην κόβεις το ρεύμα. Θα το φροντίσω σύντομα, θα κάνω διακανονισμό, έχω ήδη μιλήσει με τη ΔΕΗ. Δείξε λίγο κατανόηση, σε ευχαριστώ πολύ».

Ενημέρωση – Διόρθωση
Ένα σημείωμα από το 2015 ήρθε εκ νέου στην επικαιρότητα, μόνο που παρουσιάστηκε ως τωρινό.
Το παραπάνω γράμμα που συγκινεί και «λυγίζει» ακόμα και τους πιο δυνατούς, παρουσιάστηκε και στο κανάλι Open πριν μερικά χρόνια. Αυτές τις μέρες κάνει πάλι το γύρω του διαδικτύου και ενώ είναι πέρα για πέρα αληθινό, δεν είναι …τωρινό.

Μόνο που το συγκεκριμένο είναι από το 2015 και παρουσιάστηκε λανθασμένα ως τωρινό.
Για άρθρα που αναδημοσιεύονται και αναγράφεται η πηγή τους δεν φέρουμε καμμία ευθύνη, καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΕΛΛΑΔΑ
Δυο φωτιές στην Αττική
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Live blog kretenewsgr: Συνεχίζονται οι βομβαρδισμοί
ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΠΛΟΙΑ
ΝΕΑΡΧΟΣ Κ: Το νέο απόκτημα της Creta Cargo Lines στο Ηράκλειο
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Έφτασε στο Ηράκλειο το Άγιο Φως (εικόνες)