Σήμερα είδα μια ανάρτηση, σε μια ομάδα στο Facebook, η ομάδα ονομάζετε ” Ηράκλειο Κουασιμόδια πόλη”, αυτή η ανάρτηση όμως μέρες που έρχονται ήταν γροθιά στο στομάχι.
Γράφει στην ανάρτηση της κα. Μαρία Π.: 10.00 το πρωί στο πάρκο Γεωργιάδη και η ψυχή μου μαύρισε βλέποντας σε 3 παγκάκια, άστεγους με όλη την περιουσία τους απλωμένη σε αυτά.
Μήπως ο Δήμος να προσφέρει στέγη και τροφή σε αυτούς τους ανθρώπους;
Πόσο λυπηρό στο Ηράκλειο του 2024, να βλέπω αυτή την εικόνα.
Η αλήθεια είναι ότι δεν περίμενα να διαβάσουμε τέτοιες απαντήσεις.
Έχει και στην αγορά μέσα πέντε – εξι και είναι όντως πολύ θλιβερή εικόνα, κάποιοι αρνούνται τις δομές λόγω ζώων που διαθέτουν και αυτά απαγορεύονται!

Πραγματικά δεν περίμενα να διαβάσω αυτό!
Αν ισχύει κύριε δήμαρχε; Είστε και από οικογένεια που έκαναν δωρεές… Θλίβομαι…
🖊️ Ο Φώτης ο άστεγος
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Μετα την Προσάραξη βρίσκεται εν πλω για την Σούδα
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Μεγάλη φωτιά στον Αη Γιάννη Χωστό στο Ηράκλειο
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Μανδουρο για τον σεισμό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Σεισμος στηη Σητεία
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Διπλός σεισμος στην Βενεζουέλα
ΕΛΛΑΔΑ
Δυο φωτιές στην Αττική
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Live blog kretenewsgr: Συνεχίζονται οι βομβαρδισμοί
ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΠΛΟΙΑ
ΝΕΑΡΧΟΣ Κ: Το νέο απόκτημα της Creta Cargo Lines στο Ηράκλειο
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Έφτασε στο Ηράκλειο το Άγιο Φως (εικόνες)