Με αφορμή την πρόκριση του ΟΦΗ στον τελικό του κυπέλλου Ελλάδας, ο Δήμαρχος
Ηρακλείου Αλέξης Καλοκαιρινός προχώρησε στην παρακάτω δήλωση:
«Ένα μεγάλο «Μπράβο!» στους ποδοσφαιριστές, στο τεχνικό επιτελείο και στη
διοίκηση και στον κόσμο του ΟΦΗ για την τεράστια πρόκριση στον τελικό του
Κυπέλλου Ελλάδας, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά.
Πετύχατε μια σπουδαία εκτός έδρας νίκη αντισταθμίζοντας το αριθμητικό μειονέκτημα
με το αγωνιστικό πάθος, τιμήσατε τη φανέλα και την ιστορία της ομάδας.
Μας κάνετε όλους υπερήφανους. Και τώρα στον τελικό για τη νίκη, με το κύπελλο στο
Ηράκλειο, στην Κρήτη!»
Βασικός του σκοπός είναι η σωστή, η έγκυρη και γρήγορη ενημέρωση του πολίτη. Μας ενδιαφέρει η πληροφορία που μεταδίδουμε να έχει αποτέλεσμα και όχι να γράψουμε απλά για να γράψουμε.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιες στην Ελλάδα
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά στην Κόρινθο
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Διπλός σεισμός στήν Γαύδο, αισθητός σε ολη την Κρήτη
ΕΛΛΑΔΑ
Δυο φωτιές στην Αττική
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Live blog kretenewsgr: Συνεχίζονται οι βομβαρδισμοί
ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΠΛΟΙΑ
ΝΕΑΡΧΟΣ Κ: Το νέο απόκτημα της Creta Cargo Lines στο Ηράκλειο
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Έφτασε στο Ηράκλειο το Άγιο Φως (εικόνες)