Έντονη αναστάτωση προκλήθηκε το περασμένο Σάββατο, κατά τη διάρκεια των εγκαινίων της ΔΕΘ, έπειτα από γεύμα που διοργάνωσε συστημική τράπεζα σε γνωστό εστιατόριο της Θεσσαλονίκης. Το συγκεκριμένο εστιατόριο έχει φιλοξενήσει στο παρελθόν επισήμους και πελάτες υψηλού κύρους.
Στο γεύμα παρευρέθηκαν περίπου 40 επιχειρηματίες από τη Θεσσαλονίκη και τη Βόρεια Ελλάδα, πελάτες της τράπεζας. Ωστόσο, τα πράγματα πήραν άσχημη τροπή. Σύμφωνα με πληροφορίες του Voria, αρκετές ώρες μετά το γεύμα, οι περισσότεροι από τους καλεσμένους εμφάνισαν συμπτώματα τροφικής δηλητηρίασης, όπως εμετό και διάρροια.
Ορισμένοι από τους παρευρισκόμενους χρειάστηκε να μεταφερθούν σε νοσοκομεία και πέρασαν μια πολύ δύσκολη νύχτα. Οι ίδιες πηγές υποστηρίζουν ότι το πιθανότερο είναι το πρόβλημα να προήλθε από το πρώτο ωμό πιάτο που σερβιρίστηκε, το οποίο περιλάμβανε καβούρι με αβγοτάραχο. Οι λίγοι που δεν δοκίμασαν αυτό το πιάτο δεν εμφάνισαν συμπτώματα.
Οι επικεφαλής της τράπεζας, εξοργισμένοι από το περιστατικό, έδωσαν εντολή στο νομικό τμήμα να προχωρήσει στις απαραίτητες διαδικασίες για αγωγές και μηνύσεις.
Για άρθρα που αναδημοσιεύονται και αναγράφεται η πηγή τους δεν φέρουμε καμμία ευθύνη, καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιες στην Ελλάδα
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά στην Κόρινθο
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Διπλός σεισμός στήν Γαύδο, αισθητός σε ολη την Κρήτη
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Live blog kretenewsgr: Συνεχίζονται οι βομβαρδισμοί
ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΠΛΟΙΑ
ΝΕΑΡΧΟΣ Κ: Το νέο απόκτημα της Creta Cargo Lines στο Ηράκλειο
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Έφτασε στο Ηράκλειο το Άγιο Φως (εικόνες)