Connect with us

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Κρήτη: Διευθύντρια σχολείου έκανε μήνυση σε μαθητές γιατί έκαναν κατάληψη

Το περιστατικό και η ενέργεια της Διευθύντριας έγινε χτες όταν, παρά τις διαβεβαιώσεις των μαθητών του γυμνασίου στο Ρέθυμνο, η διευθύντρια και το υπόλοιπο εκπαιδευτικό προσωπικό είδαν τα παιδιά να συνεχίζουν την κατάληψη.

Συνολικά 7 παιδιά στο σχολείο είχαν ξεκινήσει κατάληψη από την Δευτέρα 22 Ιανουαρίου και παρά τις συνεχείς διαβουλεύσεις με τους καθηγητές τους δεν την σταμάτησαν ούτε την Παρασκευή 26 Ιανουαρίου.

Η Διευθύντρια του σχολείου αφού πρώτα ενημέρωσε και τη Δ/νση Β’ βάθμιας εκπαίδευσης Νομού Ρεθύμνης, κατέθεσε μήνυση για “Διαταραξη οικειακής ειρήνης”, που σημαίνει δηλαδή ότι εμποδίζονταν η λειτουργία της υπηρεσίας του.

Οι μαθητές κλήθηκαν να μεταβούν στην αστυνομία όπως και οι γονείς τους για “παραμέληση εποπτείας ανηλίκου”.

Αφού δόθηκαν οι εξηγήσεις και έλαβε η αστυνομία τα στοιχεία τους, αφέθηκαν ελεύθεροι με εντολή εισαγγελέα. ΠηγήFLASHNEWS.GR

Για άρθρα που αναδημοσιεύονται και αναγράφεται η πηγή τους δεν φέρουμε καμμία ευθύνη, καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Σεισμος στηη Σητεία

More in ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ