Η Μαρία Καβογιάννη, η πρωταγωνίστρια της σειράς του MEGA Maestro, έγινε γκράφιτι στη Θεσσαλονίκη, ως σύμβολο για τις κακοποιημένες γυναίκες.
Η ερμηνεία της Μαρίας Καβογιάννη στη σειρά Maestro ενέπνευσε τον ζωγράφο Γιώργο Κόφτη να ζωγραφίσει ένα γκράφιτι στη Θεσσαλονίκη, στέλνοντας ένα ηχηρό μήνυμα για τη βία κατά των γυναικών.
«Αξίζει να σταθούμε στο ταλέντο της Μαρίας Καβογιάννη και τον τρόπο που έχει να μετουσιώνει τα συναισθήματα που διαπραγματεύεται η σειρά του Χριστόφορου Παπακαλιάτη. Για μένα ήταν έμπνευση πριν καν δω τη σειρά. Όταν την είδα μετά, είδα το πρόσωπό της, διαπραγματεύεται σοβαρά ζητήματα για την κοινωνία μας», είπε ο Γιώργος Κόφτης.
Ο καλλιτέχνης επέλεξε ένα απομακρυσμένο σημείο για το graffiti, καθώς πέρυσι το ΑΠΘ είχε σβήσει την τοιχογραφία του προς τιμήν του σκηνοθέτη Θεόδωρου Αγγελόπουλου.
«Με συγκίνησε το ταλέντο αυτής της γυναίκας, το βλέμμα της κυρίως. Νομίζω ότι το σύνολο της κοινωνίας έχει επηρεαστεί από τη βία των γυναικών και τις γυναικοκτονίες. Η απόγνωσή της και ο τρόπος με τον οποίο εκφράζεται, μας εκφράζει ως σύνολο», κατέληξε ο κ. Κόφτης
megatv.com
Για άρθρα που αναδημοσιεύονται και αναγράφεται η πηγή τους δεν φέρουμε καμμία ευθύνη, καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΕΛΛΑΔΑ
Δυο φωτιές στην Αττική
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Live blog kretenewsgr: Συνεχίζονται οι βομβαρδισμοί
ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΠΛΟΙΑ
ΝΕΑΡΧΟΣ Κ: Το νέο απόκτημα της Creta Cargo Lines στο Ηράκλειο
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Έφτασε στο Ηράκλειο το Άγιο Φως (εικόνες)