Φαίνεται πως κάποιοι συμπολίτες μας ή έχουν αρκετό χιούμορ ή δεν άντεξαν άλλο τα μεγάλα λόγια και τις υποσχέσεις της δημοτικής αρχής και της υπηρεσίας πρασίνου και αποφάσισαν με τον δικό τους συμβολικό τρόπο να “πρασινίσουν” τα σημεία από τα οποία κόψανε τα μεγάλα πεύκα στην Λεωφ. Δημοκρατίας και κάρφωσαν στην βάση των κορμών 2 χριστουγεννιάτικα δέντρα.
Μακάρι το νέο έτος να φέρει σε όλους μας ανεξαιρέτως, αγάπη για την ΖΩΗ και κάθε μορφή αυτής
Από ανάρτηση στην ομάδα Ηρακλείο Κουασιμόδια πόλη
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Μανδουρο για τον σεισμό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Σεισμος στηη Σητεία
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Διπλός σεισμος στην Βενεζουέλα
ΕΛΛΑΔΑ
Δυο φωτιές στην Αττική
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Live blog kretenewsgr: Συνεχίζονται οι βομβαρδισμοί
ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΠΛΟΙΑ
ΝΕΑΡΧΟΣ Κ: Το νέο απόκτημα της Creta Cargo Lines στο Ηράκλειο
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Έφτασε στο Ηράκλειο το Άγιο Φως (εικόνες)