Connect with us

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

Επίσημο: Το «Γ. Καραϊσκάκης» ως έδρα της Εθνικής με Φινλανδία και Ιρλανδία

Είναι επίσημο πλέον. Η Εθνική μας ομάδα επιστρέφει έπειτα από σχεδόν οκτώ χρόνια (από τον Νοέμβριο του 2016 και τον αγώνα με τη Βοσνία) στο «Γ. Καραϊσκάκης».

Η UEFA επισημοποίησε αυτή την εξέλιξη μέσω της ιστοσελίδας της και έτσι οριστικά πλέον η Ελλάδα θα αγωνιστεί στο γήπεδο του Ολυμπιακού στα δύο πρώτα εντός έδρας ματς των ομίλων του Nations League.

Με τη Φινλανδία στις 7 Σεπτεμβρίου, στην πρώτη αναμέτρηση επί εποχής Ιβάν Γιοβάνοβιτς για την Εθνική μας και με την Ιρλανδία στις 13 Οκτωβρίου.

Το ματς με αντίπαλο την Αγγλία στις 14/11 θα διεξαχθεί στο ΟΑΚΑ.

Το εντός έδρας πρόγραμμα της Ελλάδας στο Nations League:
7 Σεπτεμβρίου – Group B2: Με Φινλανδία στις 21.45 (Καραϊσκάκη)
13 Οκτωβρίου – Groub B2: Με Ιρλανδία στις 21.45 (Καραϊσκάκη)
14 Νοεμβρίου – Group B2: Με Αγγλία στις 21.45 (ΟΑΚΑ)
Υπενθυμίζουμε ότι την 1η Αυγούστου η ΕΠΟ είχε εκδώσει ανακοίνωση στην οποία είχε αναφέρει ότι η Εθνική επιστρέφει στο «Γ. Καραϊσκάκης».

Η ανακοίνωση για την επιστροφή στο «Γ. Καραϊσκάκης»: «Οι αγώνες της Εθνικής Ανδρών για το UEFA Nations League Επιτροπής Εθνικών Ομάδων να αγωνιστεί η Εθνική Ανδρών στο «Γ. Καραϊσκάκης» με τη Φινλανδία στις 7 Σεπτεμβρίου και με την Ιρλανδία στις 13 Οκτωβρίου και στο ΟΑΚΑ στον τελευταίο εντός έδρας αγώνα της ίδιας διοργάνωσης με την Αγγλία στις 14 Νοεμβρίου», ανέφερε στην ανακοίνωσή της η ΕΠΟ. ΙΝ

Για άρθρα που αναδημοσιεύονται και αναγράφεται η πηγή τους δεν φέρουμε καμμία ευθύνη, καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

More in ΑΘΛΗΤΙΚΑ