Connect with us

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Εμφανίστηκε στο αστυνομικό τμήμα ο μαθητής που επιτέθηκε στον γυμνασιάρχη

Στο Α’ Αστυνομικό Τμήμα Ηρακλείου εμφανίστηκε το μεσημέρι της Παρασκευής ο μαθητής που το πρωί επιτέθηκε στον Διευθυντή του 9ου Γυμνασίου Ηρακλείου.

Ο ανήλικος, μαθητής της Β΄τάξης του γυμνασίου, ζήτησε συγνώμη για την πράξη του και δήλωσε πως έχει μετανιώσει για την συμπεριφορά του.

Όπως είχε γράψει το Kretenews.gr, o μαθητής επιτέθηκε στον γυμνασιάρχη έξω από το 9ο Γυμνάσιο Ηρακλείου στα Δειλινά.

Στο σημείο έσπευσε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ που παρέλαβε τον διευθυντή και τον μετέφερε στο Βενιζέλειο νοσοκομείο για περαιτέρω εξετάσεις.

Σύμφωνα με πληροφορίες φέρει εκδορές αριστερό χέρι και πόδι και μώλωπες στο δεξί χέρι.

 

Αξίζει να σημειωθεί πως ο λόγος της απίστευτης αυτής επίθεσης είναι πως ο διευθυντής του γυμνασίου είχε ενημερώσει τους γονείς του παιδιού για ένα επεισόδιο στο οποίο συμμετείχε ο μαθητής.

Για άρθρα που αναδημοσιεύονται και αναγράφεται η πηγή τους δεν φέρουμε καμμία ευθύνη, καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

More in ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ