Connect with us

Κρήτη_Νιουζάκια

Εκανε δουλειές σε μονόδρομο.. Χωρίς σήμανση!

Χθες το πρωί, το φορτηγό είχε μπει ανάποδα, στο μονόδρομο, κάνοντας εργασίες χωρίς να προειδοποιεί τους οδηγούς που εισέρχονται στην οδο Αρτέμιδος στο Ηράκλειο. Με αποτέλεσμα όλοι οδηγοί να κάνουν παρανομία να φύγουν.

Κυρία Σταματία Σκ. Μας έστειλε την φωτογραφία

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Σεισμος στηη Σητεία

More in Κρήτη_Νιουζάκια