Η φτώχεια και η πείνα δεν αντιμετωπίζονται ούτε με ΜΚΟ, ούτε με φιλανθρωπίες, ούτε με προγράμματα -που έχουν και το θράσος να τα βαφτίζουν εκπαιδευτικά- μέσω των οποίων θα μοιράζονται υπολείμματα τροφίμων σε ευπαθείς ομάδες!
«Μπορούμε» και πιο κάτω; Όταν εκατοντάδες συμπολίτες μας ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας σε καθεστώς ένδειας, οικογένειες σε σπίτια ακατάλληλα χωρίς ρεύμα και νερό, άστεγοι, πολλοί περισσότεροι δεν μπορούν να εξασφαλίσουν τα βασικά όπως στέγη, φαγητό, θέρμανση, πρόσβαση σε μόρφωση; Όταν η αντιλαϊκή πολιτική της ΕΕ, διαχρονικά των κυβερνήσεων και των τοπικών αρχών προς όφελος του μεγάλου κεφαλαίου και των επιχειρηματικών ομίλων, έχει οδηγήσει σε μισθούς πείνας και ακρίβεια που τσακίζει κόκκαλα;
Κι όμως πάει και πιο κάτω, όταν υποκριτικά παρουσιάζεται σαν λύση η «εθελοντική» συμμετοχή μαθητών και εκπαιδευτικών στη συλλογή αδιάθετων τροφίμων από τους πάγκους των λαϊκών αγορών που με την αρωγή του δήμου και την «βοήθεια» της ΜΚΟ «Μπορούμε saving food – saving lives» θα διανέμονται σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες και δομές όπως ο Ξενώνας φιλοξενίας γυναικών και το συσσίτιο των ιδρυμάτων Καλοκαιρινού! (είναι τόσο «υπεύθυνοι», που εκτός των άλλων, ρητά τονίζεται στο μνημόνιο ότι κανείς τους δεν έχει την ευθύνη για την ποιότητα των τροφίμων !)
Το συγκεκριμένο «μνημόνιο συνεργασίας» ψηφίστηκε από όλες τις παρατάξεις (πλην «Λαϊκής Συσπείρωσης»), δείχνοντας για άλλη μια φορά την πολιτική ταύτιση των υπόλοιπων συνδυασμών στην συγκάλυψη των πραγματικών αιτιών που γεννούν τη φτώχεια και απαλλάσσοντας το κράτος από τις ευθύνες του.
Όμως η φτώχεια και η πείνα δεν αντιμετωπίζονται ούτε με ΜΚΟ, ούτε με φιλανθρωπίες κάποιων προνομιούχων, ούτε με προγράμματα -που έχουν και το θράσος να τα βαφτίζουν εκπαιδευτικά!- μέσω των οποίων θα μοιράζονται υπολείμματα τροφίμων σε ευπαθείς ομάδες, εμπλέκοντας μάλιστα και μαθητές και εκπαιδευτικούς. Αν θέλει η δημοτική αρχή έστω να ανακουφίσει τα ευάλωτα νοικοκυριά από τις συνέπειες της φτώχειας, ας τα απαλλάξει τουλάχιστον από δημοτικά τέλη, πρόστιμα και άλλες εισφορές, όπως επανειλημμένα έχει προτείνει η «Λαϊκή Συσπείρωση». Ας αυξήσει τα μόλις 400 σχολικά γεύματα που προσφέρει στον τέταρτο μεγαλύτερο Δήμο της χώρας, όπου μάλιστα τα τελευταία 5 χρόνια η δηλωμένη εργασία στις ηλικίες 15-17, άρα και η μαθητική διαρροή, αυξήθηκε κατά 600%!
Η μόνη διέξοδος είναι στον αγώνα ενάντια στον καπιταλισμό, στο σύστημα της εκμετάλλευσης και στις μπίζνες που κερδοφορούν πάνω στις συνέπειες που αυτός γεννά για τους λαούς, φτώχεια, ανεργία, πολέμους.–
Για άρθρα που αναδημοσιεύονται και αναγράφεται η πηγή τους δεν φέρουμε καμμία ευθύνη, καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Μεγάλη φωτιά στον Αη Γιάννη Χωστό στο Ηράκλειο
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Μανδουρο για τον σεισμό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Σεισμος στηη Σητεία
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Διπλός σεισμος στην Βενεζουέλα
ΕΛΛΑΔΑ
Δυο φωτιές στην Αττική
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Live blog kretenewsgr: Συνεχίζονται οι βομβαρδισμοί
ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΠΛΟΙΑ
ΝΕΑΡΧΟΣ Κ: Το νέο απόκτημα της Creta Cargo Lines στο Ηράκλειο
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Έφτασε στο Ηράκλειο το Άγιο Φως (εικόνες)