Αποδέκτης των έντονων παραπόνων των εργαζομένων στο νοσοκομείο της Ρόδου βρέθηκε ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης που, στο πλαίσιο της περιοδείας που κάνει στα νοσοκομεία των Δωδεκανήσων, επισκέφθηκε σήμερα το νησί και είχε σειρά συναντήσεων με τις τοπικές αρχές.
Το πρωί, συναντήθηκε με τον περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου Γιώργο Χατζημάρκο και με τον δήμαρχο Ρόδου Αλέξανδρο Κολιάδη, συνοδευόμενος από τον βουλευτή Μάνο Κόνσολα, τον διοικητή της 2ης ΥΠΕ Χρήστο Ροϊλό και τον διοικητή του νοσοκομείου Σταύρο Τσαντή.
«Nτροπή» φώναζαν στον Αδ. Γεωργιάδη
Η υποδοχή περιελάμβανε πανό και συνθήματα ενώ λίγο αργότερα το κλίμα έγινε εκρηκτικό με φωνές από την πλευρά των εργαζομένων για τις ελλείψεις σε προσωπικό. Πολλές φορές ακούστηκε η λέξη «ντροπή» αλλά και σωρεία παραπόνων για την υποβάθμιση των παροχών υγείας από άκρη σε άκρη του νησιού.
Για άρθρα που αναδημοσιεύονται και αναγράφεται η πηγή τους δεν φέρουμε καμμία ευθύνη, καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιες στην Ελλάδα
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά στην Κόρινθο
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Διπλός σεισμός στήν Γαύδο, αισθητός σε ολη την Κρήτη
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Live blog kretenewsgr: Συνεχίζονται οι βομβαρδισμοί
ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΠΛΟΙΑ
ΝΕΑΡΧΟΣ Κ: Το νέο απόκτημα της Creta Cargo Lines στο Ηράκλειο
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Έφτασε στο Ηράκλειο το Άγιο Φως (εικόνες)