Connect with us

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Βλάβη στο πλοίο «Έλυρος» με 977 επιβάτες λίγο έξω από το λιμάνι του Πειραιά

Αναστάτωση προκλήθηκε σε επιβάτες του πλοίου Έλυρος της ΑΝΕΚ καθώς υπέστη ηλεκτρολογική βλάβη ενώ έπλεε μεσοπέλαγα.

Ειδικότερα, το πλοίο έφυγε από τον Πειραιά στις 9 και ενώ βρισκόταν μεσοπέλαγα ανακοινώθηκε στους επιβάτες του πλοίου από τα μεγάφωνα ότι υπάρχει ηλεκτρολογική βλάβη.

Σύμφωνα με πληροφορίες από την ομάδα My_Favoreteshipsgr, παρουσιάστηκε πρόβλημα στην ηλεκτρογεννήτρια του πλοίου και αυτήν την ώρα γίνονται εργασίες για την αποκατάστασή του.

Με 977 επιβάτες και 119 άτομα πλήρωμα, ακινητοποιήθηκε περίπου μισή ώρα μετά την αναχώρησή του, λόγω βλάβης .

Μετά από περίπου 6 ώρες το πλοίο επέστρεψε στον Πειραιά.

Επιβάτης του πλοίου ανέφερε ότι οι καιρικές συνθήκες είναι καλές και ότι αρχικά έσβησαν τα φώτα του πλοίου και στη συνέχεια και η μηχανή του, ενώ υπήρξε πρόβλημα και με τον κλιματισμό.

Οι μηχανικοί του πλοίου έθεσαν μετά από αρκετή ώρα σε λειτουργία τις μηχανές και το πλοίο επέστρεψε στον Πειραιά στις 03:00 τα ξημερώματα για να επιδιορθωθεί η βλάβη.

Δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος για την ασφάλεια των επιβατών ή του πληρώματος. Μόλις επιλυθεί το τεχνικό ζήτημα, το πλοίο θα συνεχίσει κανονικά το προγραμματισμένο του δρομολόγιο προς τα Χανιά.

 

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

More in ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ