Ένα πρόβλημα υγείας του Βασίλη Μπισμπίκη αναστάτωσε τόσο τον ίδιο όσο και την Δέσποινα Βανδή ρο βράδυ της Τετάρτης. Σύμφωνα με την εφημερίδα Espresso, το βράδυ της Τετάρτης ο Βασίλης Μπισμπίκης άρχισε να αισθάνεται έντονες ενοχλήσεις στο στήθος του.
Φαίνεται μάλιστα ότι φοβήθηκε και ο ίδιος πάρα πολύ αφού δεν έφερε καμία αντίρρηση στην τραγουδίστρια όταν του είπε «Βασίλη, πάμε στο νοσοκομείο τώρα!».
Σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας, το ζευγάρι έσπευσε σε ιδιωτικό νοσοκομείο. Έπειτα από εξετάσεις διαπιστώθηκε ότι οι αρτηρίες της καρδιάς του ήταν βουλωμένες και αποφασίστηκε να υποβληθεί σε επέμβαση τοποθέτησης stent.
Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι η Δέσποινα Βανδή παρέμεινε στο πλευρό του. Όλα πήγαν καλά και ο Βασίλης Μπισμπίκης είναι ήδη σε καλύτερη κατάσταση.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Μεγάλη φωτιά στον Αη Γιάννη Χωστό στο Ηράκλειο
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Μανδουρο για τον σεισμό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Σεισμος στηη Σητεία
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Διπλός σεισμος στην Βενεζουέλα
ΕΛΛΑΔΑ
Δυο φωτιές στην Αττική
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Live blog kretenewsgr: Συνεχίζονται οι βομβαρδισμοί
ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΠΛΟΙΑ
ΝΕΑΡΧΟΣ Κ: Το νέο απόκτημα της Creta Cargo Lines στο Ηράκλειο
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Έφτασε στο Ηράκλειο το Άγιο Φως (εικόνες)