Η φωτογραφία ανέβηκε στην ομάδα “Ηράκλειο κοασειμοδια πόλη” από τον κ. Γιώργο Μ.
Να απαιτήσουμε προσλήψεις στην καθαριότητα, που είναι μια ομάδα εργασίας από τις χρησιμότερες στην κοινωνία μας… Ο Δήμος δουλεύει με τους μισούς και πιο κάτω πλέον οδοκαθαριστές.

Giorgos MJakis
Όσο “αγρόν αγοράζουμε” τόσο θα χουμε αυτές τις εικόνες. Καταλαβαίνετε πόσο ηλίθια, “μπετοστόκια” και επικίνδυνη είναι η άποψη περί “λαθρομετανάστες” που ειπώθηκε πιο πάνω… Η άποψη αυτή απλά αθωώνει πολιτικές, όχι μόνο στην καθαριότητα, αλλά σε όλες τις εκφάνσεις της κοινωνικής ζωής…
Από τον κοβιντ καθιερώθηκε η “ατομική ευθύνη”! Από το παρελθόν η ενσυναισθηση και το φιλότιμο!Τα σκουπίδια έφτασαν εμει προφανώς απτον αέρα! Οσο χρόνο σας πήρε η φωτογράφηση και το ποστ,άλλο τόσο θα έπαιρνε και να τα μαζεύατε! Εκτός απο τους δημάρχους και την κυβέρνηση,έχουμε και εμείς ευθύνη!
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Μεγάλη φωτιά στον Αη Γιάννη Χωστό στο Ηράκλειο
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Μανδουρο για τον σεισμό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Σεισμος στηη Σητεία
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Διπλός σεισμος στην Βενεζουέλα
ΕΛΛΑΔΑ
Δυο φωτιές στην Αττική
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Live blog kretenewsgr: Συνεχίζονται οι βομβαρδισμοί
ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΠΛΟΙΑ
ΝΕΑΡΧΟΣ Κ: Το νέο απόκτημα της Creta Cargo Lines στο Ηράκλειο
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Έφτασε στο Ηράκλειο το Άγιο Φως (εικόνες)