
Ταξίδι με το πλοίο για πρώτη φορά στη γραμμή Πειραιά Χίο Μυτιλήνη όπου βρίσκεται για να αντικαταστήσει το ομόσταυλο πλοίο Διαγόρας. Άν και έχει ξαναέρθει στη γραμμή ο γραφών δε το είχα ταξιδέψει διότι προτιμούσα πάντοτε τον Ιάπωνα Νήσος Ρόδος στο οποίο έχω κάνει αμέτρητα ταξίδια. Όμως ώρα να επιβιβαστούμε στο πλοίο ώστε να το εξερευνήσουμε.
Καταρχήν σαν πλοίο είναι πολύ μεγάλο που όταν το βλέπεις από έξω λες ότι έχει τόσους χώρους που τα 176 μέτρα του σου φαίνεται σαν ψέμα. Δηλαδή νομίζεις ότι είναι 190 μέτρα και αυτό. Τεράστια χωρητικότητα στο γκαράζ για αυτό και κατά καιρούς το έχουμε δει σε διάφορες γραμμές όπως της Αδριατικής Θάλασσας(Μπάρι,Ανκώνα), των Κυκλάδων, των Δωδεκανήσων και της Κρήτης.
Στο εσωτερικό τώρα όλα τα σαλόνια είναι σε ένα deck το οποίος μιας που ταξιδεύαμε με πρωτόκολλο φαινόταν ο κόσμος ο οποίος έψαχνε να βρεί μέρος για να κοιμηθεί για αυτούς που δεν είχανε καμπίνα. Το πρυμιο σαλόνι γιοτ νομίζω ονομάζεται ωραίο για να βλέπεις τα κύματα και να πίνεις τον καφέ σου αλλά πιο ωραίο θα ήταν αν θα ταξιδευε σε ημερήσιο δρομολόγιο ώστε να απολαύσεις τα όμορφα απόνερα που δημιουργούνται . Πλεονέκτημα του είναι ότι για όσους έχουν καμπίνες έχει ένα σαλόνι μπροστά το οποίο ήταν γεμάτο και αυτό λόγω των πολλών καμπινών που έχει το πλοίο σε σχέση με τα πλοία της Ελλενικ που ταξιδεύω συχνά πυκνά. Ουρές και στο self service , goodys, α la cart.
Στις καμπίνες τώρα επειδή το εισιτήριο μου ήταν με το Διαγόρα και αλλάξαν το καράβι με αναβαθμίσανε σε λουξ καμπίνα η οποία είχε θέα την πλώρη αλλά δεν είναι αυτό που διαφημίζεται ότι έχει καναπέ. Μου θύμισε πάρα πολύ την πλωριά καμπίνα που είχα ταξιδεύοντας με το Μύκονος τα Χριστούγεννα με μόνη διαφορά ότι εδώ έχει και ψυγείο. Τώρα πώς την ονομάσανε lux δεν μπορώ να το καταλάβω γιατί παρόμοιες ήταν και οι άλλες καμπίνες από τι είδα από γνωστούς πού ταξιδεύανε με μόνη διαφορά ότι εγώ είχα τηλεόραση. Λογικό βέβαια να μου θυμίζει το Μύκονος γιατί και στις δύο εταιρείες εμπνευστής ήταν ο Γεράσιμος Στρίντζης.
Στά του ταξιδιού τώρα από Πειραιά λύσαμε κάβους στις 8.10 και Χίο αντί για 3.50 δέσαμε 4.30. σε κάποια στιγμή που το είδα στο marinetraffic πήγαινε γύρω στους 18,5 με 19,5 κόμβους. Απο Χίο φύγαμε με καθυστέρηση γύρω στις 6 παρά αν δεν κάνω λάθος γιατί κοιμόμουν όπου εκεί άνοιξε τις μηχανές στο φουλ και πηγαίναμε 26 κόμβους για να καλύψουμε τη διαφορά. Βέβαια και στη Μυτιλήνη μπήκαμε 7.35.
Το ταξίδι από Πειραιά μέχρι Χίο χαλαρό ενω στη συνέχεια είχε ένα έντονο vibration μιας που πηγαίναμε με σχεδόν όλη την ιπποδύναμη των μηχανών του πλοίου. Επειδή έχω κάνει 60 ταξίδια με το Νήσος Ροδος έχω να πω ότι ήταν πιο έντονο το τρέμουλο από το Ρόδος. Βέβαια αυτό είναι υποκειμενικό γιατί πλέον στον Ιάπωνα το έχω συνηθίσει μετά από τόσα ταξίδια με αποτέλεσμα να μη το καταλαβαίνω.
Στα εξωτερικά καταστρώματα τα οποία είναι λίγα κάτι το οποίο στη γραμμή μας δεν το έχουμε συνηθίσει. Αρχικά στο πρυμνιο εξωτερικό κατάστρωμα το χώρο της πισίνας τον έχουν κλείσει και όλο είναι τραπεζάκια τα χαρακτηριστικά που έχει η μπλού σταρ και έχει και δύο εξωτερικούς χώρους στα πλάγια. Βέβαια οι ντουζιέρες υπάρχουν ακόμα οπότε μπορεί να έχουν στο μέλλον σκοπό να τη ξανανοίξουν. Κάτι παρόμοιο μου είπε ένας γνωστός μου που ταξίδεψε με το σημερινό Κίσαμος τότε Blue Galaxy για το θέμα πισίνας. Δεν τον ρώτησα βέβαια για τη ντουζιέρες αν το Κίσσαμος τις έχει.
Συμπερασματικά το πλοίο είναι πάρα πολύ καλό μυρίζει ότι προέρχεται από τη Σχολή του Στρίντζης. Εδώ στις οδηγίες στις καμπίνες ακόμα έχουνε το παλιό λογότυπο blue star και στρίντζης που νομίζω το κρατήσανε μέχρι το 2002. Μακάρι να το κρατήσουν σε καμία γραμμή σαν το Βόρειο Αιγαίο γιατί έχει ταχύτητα άνεση και πολλές καμπίνες κάτι που η γραμμή τις έχει ανάγκη για ταξίδια των 12 ωρών. Επίσης μοιάζει στη διαρρύθμιση των χώρων με το Λευκά Όρη της Superfast και μπορείς άνετα να το πείς ένα μεγάλο Λευκά Όρη όμως με τη διαφορά οτι το δεύτερο όπως και το Ρόδος έχουν πολλά εξωτερικά καταστρώματα για να χαίρεσαι αέρα και θάλασσα όπως και το πλωριό μπαλκόνι που είναι ένα ωραίο πλεονέκτημα και θυμίζει όμορφες εποχές.
Πάρης Κωστής

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΠΛΟΙΑ
Express Sκopelitis: Το θρυλικό καράβι των Μικρών Κυκλάδων

ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΠΛΟΙΑ
Φεύγει για το τελευταίο ταξίδι του… Το πλοίο της ΑΝΕΚ ΚΡΗΤΗ Ι

ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΠΛΟΙΑ
To Majestic Princess βρέθηκε στο Ηράκλειο για πρώτη φορά (Video)

Κρήτη_Νιουζάκια
Χρυσοστόμη Τσολιά : Η γυναίκα Ύπαρχος του «Blue Star 1»

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Στο Κόκκινη Χάνι έχει τραβηχτεί η θάλασσα, άμπωτη;

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Πώς κατάλαβε η γάτα τον μεγάλο σεισμό (βίντεο)

Κρήτη_Νιουζάκια
Ο Σεισμός που ξύπνησε μνήμες – Η ανάρτηση του Χαράλαμπου Φασουλά

ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΠΛΟΙΑ
To Majestic Princess βρέθηκε στο Ηράκλειο για πρώτη φορά (Video)

ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΠΛΟΙΑ
Express Sκopelitis: Το θρυλικό καράβι των Μικρών Κυκλάδων

ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΠΛΟΙΑ
Φεύγει για το τελευταίο ταξίδι του… Το πλοίο της ΑΝΕΚ ΚΡΗΤΗ Ι

ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΘΕΜΑ
Το Κίσσαμος βάζει πλώρη για την Αμοργό

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Έφτασε στο Ηράκλειο το Άγιο Φως (εικόνες)
