Connect with us

ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΘΕΜΑ

Ηράκλειο: Ξενάγηση στη φρεγάτα «Francesco Mimbelli», που είναι επισκέψιμη για το κοινό

Φωτορεπορτάζ Αγγελική Σαρικαβάζη

Η φρεγάτα Francesco Mimbelli είναι μια από τις σύγχρονες για το πολεμικό του Ιταλικού Ναυτικού, σχεδιασμένη να καλύπτει πολλαπλές αποστολές, από την άμυνα κατά πειρατείας και την επιτήρηση μέχρι την αντιμετώπιση απειλών επιφανείας και υποβρύχιων.

Στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής εκστρατείας 2025 υπέρ των Δοκίμων της 2ης σειράς «URANOS» της Στρατιωτικής Ναυτικής Σχολής «Francesco Morosini» της Βενετίας, το πλοίο Francesco Mimbelli θα παραμείνει στην Ελλάδα, στο λιμάνι του Ηρακλείου, από τις 17 έως τις 20 Ιουνίου.

Δείτε φωτογραφικό υλικό από την ξενάγηση μας στο πλοίο:

Francesco Mimbelli'

Francesco Mimbelli’

Γιατί ονομάστηκε έτσι.. Και τι σχέση έχει με την Κρήτη…

Η ονομασία της προέρχεται από έναν ήρωα του Ιταλικού Πολεμικού Ναυτικού, τον Αντισυνταγματάρχη Francesco Mimbelli, που διακρίθηκε για το θάρρος και την ηρωική του δράση.

ιστορικό υπηρεσιών:

Κρήτη
Ο Mimbelli ήταν διοικητής ενός στολίσκου αντιτορπιλικών Torpedo boat που πολέμησε στη Μάχη της Κρήτης ήταν υπεύθυνος για την υπεράσπιση ενός νηοπομπή δύο χιλιάδων Γερμανών που πηγαίνουν στην Κρήτη μπροστά στον ανώτερες βρετανικές δυνάμεις. Αν και οι πιθανότητες ήταν πολύ στοιβαγμένες εναντίον τους (one τορπιλοβόλο εναντίον των επτά πλοίων της Force D) πάνω από τα δύο τρίτα της συνοδείας επέζησαν λόγω του Mimbelli ελιγμούς.

Γενικά στοιχεία

10/22
Τύπος, τάξη: Κατευθυνόμενος καταστροφέας πυραύλων; Κλάση De la Penne
Κατασκευαστής: Fincantieri SpA, Riva Trigoso (Genoa), Ιταλία

ΚΑΤΆΣΤΑΣΗ: Επένδυση κάτω: 15 Νοεμβρίου 1989 (as Ardimentoso) Κυκλοφόρησε: 13 Απριλίου 1991 μετονομάστηκε Francesco Mimbelli στις 10 Ιουνίου 1992 Ανάθεση: 18 Οκτωβρίου 1993 ΣΤΟ ΥΠΗΡΕΣΊΑHomeport: Τάραντα

Ονομαστός: Francesco Mimbelli (1903-1978)Πλοία Σύνθημα: AUDENDUM EST (to be daring)

Σχεδιασμένο για να καλύψει την ανάγκη ενίσχυσης και εκσυγχρονισμού του ιταλικού Ναυτικό, αυτός ο εκτοξευτής αντιτορπιλικών-πυραύλων πολλαπλών εργασιών είναι διαφοροποιημένος ο εξοπλισμός είναι κατάλληλος για να αντιμετωπίσει θαλάσσιες, επιφανειακές και υποβρύχιες απειλές και επομένως να εκτελέσει πολλές βασικές εργασίες: πρώτα απ ‘όλα τοπικός αέρας άμυνας, συμμετέχοντας στην προστασία των ναυτικών σχηματισμών και νηοπομπές, αλλά και στην εθνική και νατοϊκή αεράμυνα. Επιπλέον, αυτό είναι κατάλληλο για αντίθεση υποβρύχιων και επιφανειακών μονάδων, για υποστήριξη επιχειρήσεις αμφιβίων και βοήθεια σε παράκτιους βομβαρδισμούς. Της σημαδεμένης δυνατότητα υποστήριξης εντολών, καταστήστε την επίσης κατάλληλη να φιλοξενήσει ένα σύνθετη πλατφόρμα εντολών.

Η συνεχής γάστρα της γέφυρας είναι με δύο μπλοκ ανέγερσης καταστρώματος που ενσωματώστε τις δύο χοάνε το after deck – μήκους 25 αποτελεί το ιπτάμενο κατάστρωμα, με υπόστεγο που φιλοξενεί έως και δύο ελικόπτερα. Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στη μείωση της ακουστικής, θερμικής και σήμανση ραντάρ, κάνοντας αλλαγές τόσο στην έκταση όσο και στην κλίση από τις εξωτερικές επιφάνειες της γάστρας και του καταστρώματος που χρησιμοποιούν επιστρώσεις απορρόφησης ραντάρ. Για την προστασία των πιο ζωτικών και ευάλωτων δωμάτια, πάνελ σε αραμιδικές ίνες έχουν εισαχθεί ανάμεσα σε δύο χάλυβες πιάτα, σχηματίζοντας έτσι σάντουιτς των οποίων το βάρος είναι μόλις το ένα πέμπτο του α κανονική μεταλλική θωράκιση, ώστε να βελτιώσει την αυτοάμυνά της χαρακτηριστικά. Το σχήμα της γάστρας, συν τα εφέ δύο ζευγών οι σταθεροποιητές και δύο καρίνες σεντίνας, επιτρέπουν τη μείωση του φαινομένου κύλισης κατά 90%. Ο ζωτικός εξοπλισμός για τις επιδόσεις λειτουργίας και ο έλεγχος των ζημιών είναι απολύτως επαρκή δόθηκε εξαιρετική προσοχή πλημμυρικότητα πλοίου και παθητική προστασία της ανέγερσης του καταστρώματος, όπως καθώς και για τη σίγαση του εξοπλισμού και των εξαρτημάτων πλατφόρμας.

Το έμβλημα του Francesco Mimbelli αποτελείται από δύο τμήματα, ξεχωριστά και όμως εγγενώς συνδεδεμένο. Στο κέντρο αριστερά απεικονίζεται ένα στυλιζαρισμένο τόξο της Μονάδας με το σημαιοφόρο της, D561, να οργώνει τα κύματα; ενώ στο πρώτο πλάνο προς τα δεξιά είναι ένα κεφάλι λύκου με τον αστερισμό του λύκου στην κορυφ το σύμβολο του θηρίου και τα πέντε αστέρια θυμίζουν τον ήρωα του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου Francesco Mimbelli, τότε Διοικητής του Καταστροφέα του Βασιλιά Λούπο, ο οποίος στο Αιγίο Πέλαγος στις 22 Μαΐου 1941 πραγματοποίησε την ηρωική πράξη που του χάρισε το Χρυσό Μετάλλιο για την ανδρεία. Η αναμέτρηση ανάμεσα στον ήρωα του παρελθόντος, που υποκινεί και εμφυσά θάρρος σε εμάς, τους σύγχρονους ναυτικούς και το σύγχρονο θωρηκτό, απεικονίζεται στο κάτω μέρος του λογότυπου όπου α η αλυσίδα που κάθεται στο τόξο είναι σφιγμένη στο πόδι του λύκου. Τέλος, κάτω από το σύμβολο του λογότυπου ξεχωρίζει το σύνθημα της Μονάδας: Audendum Est (dare ένα must), ενώ στο πάνω μέρος του κύκλου είναι το όνομα του Πλοίου.

Η παρουσία της στο Αιγαίο και σε άλλες περιοχές της Μεσογείου αποτελεί σημαντικό μέρος της αποστολής του Ιταλικού Ναυτικού για την προστασία των συμφερόντων και την ενίσχυση της ασφάλειας στην περιοχή.

*Με πληροφορίες από το Ιταλικό Ναυτικό

Φωτορεπορτάζ: Αγγελική Σαρικαβάζη

Για άρθρα που αναδημοσιεύονται και αναγράφεται η πηγή τους δεν φέρουμε καμμία ευθύνη, καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΠΛΟΙΑ

Το τελευταίο “αντίο” στο ΕΚΠ ΑΡΗΣ

More in ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΘΕΜΑ